Thursday, October 2, 2008

Random raya rants

salam

Maaflah lama tak update.Bukannya tidak mahu update, tetapi kekurangan idea dan masa kebelakangan ini memandangkan sungguh banyak skali kerja-kerja berkaitan ETP, project dan macam-macam hal lagi.Saya memang teringin nak update and rants hampir setiap hari,sepertimana Shira dalam blognya shirakoala, seperti ismal dalam storytoriesnya, atau seperti noin yang kreatif dalam lookingforarainbow, tetapi malangnya ini bukanlah blog peribadi saya yang saya boleh tulis apa saja di dalamnya.Ini blog anda semua juga.So saya kira x adil lah utk saya merepek hal-hal saya yg x penting disini.

Sudah pasti korang tengah suka berhari raya kan.Dapat duit raya? "Poor" you kalau tak dapat.Poor as in poor,or as in kasihan,Work both ways. Tapi dah tua kan, sapa nak bagi.sigh.Kurius tentang apa kawan-kawan anda buat di hari raya? Korg boleh tgk sini , situ dan sana , dan juga sinun.Macam-macam projek dan cerita. Tapi yang penting di hari raya adalah bermaaf-maafan antara kita, dan, erm duit raya.

Apa lagi.Hmm.Kalau kamu masih blum tahu, blog ini sudah boleh dikira terkenal di kalangan warga utp dan luar.Banyak pihak-pihak luar yg letakan blog ini dlm blogroll mereka.Pernah satu ketika seorang lecturer mahu meletakkan post disini.Sbb baginya dia terkejut kerana, pada pandangannya, pelajar-pelajar amat aktif ketika di luar kelas, masuk berbagai event di sana dan sini, tetapi amat diam di dalam kelas.Dia hairan.Dia juga bertanya bagaimana mahu meletakkan post disini.. (zulamryn,toge,2008).Harap-harap lecturer tu tak baca la post pasal mr azhan.kalau tak.. =]

Pasti kamu semua ingatkan tentang post Petition anybody? Post tentang satu petition yg dibuat utk menyedarkan seorang lecturer, dan juga mungkin lecturer lain, tentang cara pengajaran yg lebih berkesan.Hasilnya, petition itu tidak dibuat, tetapi ada sebilangan pelajar yg drop course lecturer tersebot.Fair enough. Semua kita ada pendapat kita masing-masing dalam satu hal.Kita bebas membuat keputusan.Bagi saya semua org berbeza, walaupun kita tidur satu bantal, tetapi mimpi kita lain-lain.Tapi saya tak drop la.tapi mungkin sedikit menyesal dgn keputusan tersebut lepas test1.sigh.

Pada mana-mana kamu yg ingin meng-upload gmbar raya bolehlah dipass kepada saya ataupon mana-mana author ya.
Jangan segan-segan.
=].

Selamat hari Raya.
Maaf zahir batin.

3 comments:

kula said...

jemput datang open house umah aku esok (sabtu)..
sape2 yg dekat2 rawang tu jgn la segan2 ye..

iLLy Ramudzan said...

nak alamat rumah kulaaa.. aku nak berjalan raye nehh

kula said...

aaa..
sowi baru pasan..
da nk abes da ari sabtu..
huhu..
td zaki sorg je dtg..
jap g ni org2 johor nk singgah plak..