Sunday, April 26, 2009

Hari Pertunangan Qish.


On 26th of april 2009, qish atau nama betolnye siti nurshamsinazatul balqish telah pon betunang dengan aizat shah. Congrats diucapkan kpd mereka berdua..majlis begitu meriah sekali walopon tetibe tgh syok2 makan hujan turun dgn agak lebatnye. walopapepon, kami yg hadir pada majlis tu tetap enjoy dan gembira walopon nasi kami bercampur sedikit dengan air hujan.qish sudah betunang,anda bila lagi? =] ...

Qish & Aizat


Gadis-gadis sdg mengusya cincin pertunangan.


Ili & Qish

{Credit to a friend for stories n pictures....}

14 comments:

amin said...

kami mahu abang admin blog tunang n kawen dlu...
baru yang lain2 ikut...
kan..kan...kan...?
=D

syfq amr said...

nak suh kula kawin dlu? kula mmg on je.. korg bg je calon dia kawen trus nt..

amin said...

kula no 2...
kitorang nak ko kawen dlu...
nak kitorang carikan calon tak...?
hahaha...~
=D

iLLy said...

hahaha...

dgr tu ston....

ape2 pun... tahniah Qish..

dah tunang dah sorg osmet ai ni... hihi...

Ili said...

cantek betol gambar2 yg di ambill...hahakhakha

syfq amr said...

amin = hoh... aku plak.. ko da ada calon ko dulu r.. hahaha

Ili = hohoho.... puji pic sniri nmpak... =p

why.don't.you.ASK.me? said...

stone jgn kawen lu.
follo kami.
hahaha!

syfq amr said...

hoho ask don wori.
hang kawin dlu br aku kawin.
haha.

kula said...

aku da kawen da pn, korg lmbat btol la..
watpe buat maksiat lame2, kawen je~

woody said...

yg penting paan jgn kawen dlu..
klw x, sepanduk kluar..
haha

LL said...

congrats qish..=)

yg abg admin n frens,sape nk stat dulu plak? pakat2 tarik tali nampak..haha

jgn lr malu,aku taw korang mau..mahu tapi malu gitu..haha!

syfq amr said...

haha... LL la kawen dlu .. hahaha .. tp paan mmg xbleh ah.. sepanduk itu pasti...

paan terjatuh lagi. said...

dem weh dem.aku pastikan gab atau pejol dlu supaya aku selamat.hahaha

F A R A H said...

tahniah. moge sampai ke jinjang pelamin.. :))))))